ترجمه و متن آهنگ NOT ALONE




















KOREAN STARS

 

این حالت خسته درونه چشمان تو در من باقی میم


به جز نفست ، نه میتونم عکستو ببینم و نه میتونم نگه دارمت

الان بیشتر خسته ام ، وایستا، وایستا، وایستا

 

 

از همه چیز بیا بیرون، قدم به قدم به قدم

اگرچه هیچ برگشتی نیست، وحتی تمام شدنش باعث اشک ها میشه



پس میتونم باور کنم که من تنها نیستم

الان تنها نیستم، دیگه ناراحت نیستم

و میتونم احساس کنم که تنها نیستم

قطعا تنها نیستم، دیگه خسته نخواهم شد



الان دوباره غمگینم، غمگینم، غمگینم، نه! نه! نه! نه ...

غمگینم، غمگینم، غمگینم، نه! نه! نه! نه ...

حتی اگه زمان بیشتری بگذره من تنها نیستم

به خاطر تو تنها هستم، پس میتوانم باور کنم



هرچقدر که زمان میگذره، خاطرات تو بیشتر در ذهنم میمونه

هنوز با همون آثار زندگی میکنم حتی اگر از اونها متنفر باشم.



زمان به تدریج میگذره میشه وایستا وایستا وایستا

ازش دوباره بیا بیرون قدم به قدم به قدم

اگرچه هیچ برگشتی نیست، وحتی تمام شدنش باعث اشک ها میشه



پس میتونم باور کنم که من تنها نیستم

الان تنها نیستم، دیگه ناراحت نیستم

و میتونم احساس کنم که تنها نیستم

قطعا تنها نیستم، دیگه خسته نخواهم شد

الان دوباره غمگینم، غمگینم، غمگینم، نه! نه! نه! نه ...

غمگینم، غمگینم، غمگینم، نه! نه! نه! نه ...

حتی اگه زمان بیشتری بگذره من تنها نیستم

به خاطر تو تنها هستم، پس میتوانم باور کنم



در این شب تیره حتی نمی تونم نفس بکشم

دوباره به خاطر تو نمیترسم



پس میتونم باور کنم که من تنها نیستم

الان تنها نیستم، دیگه ناراحت نیستم

و میتونم احساس کنم که تنها نیستم

قطعا تنها نیستم، دیگه خسته نخواهم شد



الان دوباره غمگینم، غمگینم، غمگینم، نه! نه! نه! نه ...

غمگینم، غمگینم، غمگینم، نه! نه! نه! نه ...

حتی اگه همه چیز از بین بره من تنها نیستم

فقط تو به تنهایی کافی هستی ، من تنها نیستم

تو تنها نیستی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 14 شهريور 1390برچسب:,| 1:0 |shaya|

[-Design-]